BAŞKAN GENÇ: BELEDİYELERİMİZİN GÜÇLENMESİNE KATKI SAĞLAYACAĞIZ
Doğu Karadeniz Belediyeler Birliği’nin 2024 yılı 2. Olağan Meclis Toplantısı’na başkanlık yapan Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, “Amacımız belediyelerimizin kurumsal kapasitelerini güçlendirmek, dayanışma yapmak ve belediyelerimizin gelişmesine katkı sağlamak” dedi.

