1. Haberler
  2. Eğitim
  3. Ardeşen’de “Okul Güvenliği” Toplantısı yapıldı

Ardeşen’de “Okul Güvenliği” Toplantısı yapıldı

Ardeşen Kaymakamı Ferhat Altay başkanlığında, “Okul Güvenliği”Toplantısı yapıldı.

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala


Ardeşen’de “Okul Güvenliği” Toplantısı yapıldı

Dilek ONAY CAN

Kaymakam Altay baskanlıgında yapılan Toplantıda; İlçe genelindeki okullarda öğrencilerin daha güvenli ve huzurlu bir yeni eğitim-öğretim yılı geçirmelerini sağlamak amacıyla okulların yakın çevresinde ve okul güzergâhlarında alınan tedbirler ile yapılacak çalışmalar değerlendirildi.

Okul çevresindeki güvenlik kameraları, uyuşturucu ve uyarıcı maddelerle mücadele, öğrencilerin güvenliği, okul çevrelerinde yapılacak trafik denetimleri, okul önü hız kesicilerinin kontrolü üzerinde durularak, önleyici ve koruyucu tedbirlerin artırılması konuları ele alındı.

Mesut Karaoğlu İlkokulu Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen toplantıya, Ardeşen Kaymakamı Ferhat Altay, Belediye Başkan Yardımcısı İrfan Hacıoglu, İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Erdal Yıldırım, İlçe Emniyet Müdürü Veli Emrem, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ömer Beyazal, Şube Müdürleri, Okul Müdürleri, Köy ve Mahalle Muhtarları katıldı.

Toplantı sonunda Kaymakam Ferhat Altay’a okullara yaptıkları çalışmalardan dolayı Okul Aile Birliği tarafından çiçek takdim edildi.

Ardeşen’de “Okul Güvenliği” Toplantısı yapıldı

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!