1. Haberler
  2. Bölgesel
  3. Başkan Ekim Pulathane Bulvarı–Osmanbaba Kavşağı Bağlantı Yolu Çalışmasını Yerinde İnceledi

Başkan Ekim Pulathane Bulvarı–Osmanbaba Kavşağı Bağlantı Yolu Çalışmasını Yerinde İnceledi

Akçaabat Belediye Başkanı Osman Nuri Ekim, Karayolları Bölge Müdürlüğü tarafından yürütülen Pulathane Bulvarı – Yaylacık Osmanbaba Kavşağı bağlantı yolu çalışmalarını yerinde inceleyerek yetkililerden bilgi aldı.

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala


Başkan Ekim Pulathane Bulvarı–Osmanbaba Kavşağı Bağlantı Yolu Çalışmasını Yerinde İnceledi

Gerçekleştirilen incelemeye Karayolları Bölge Müdürü Mehmet Aşık, AK Parti Akçaabat İlçe Başkanı Muhammet Ali Yılmaz ve yüklenici firma yetkilileri de katıldı. Sahada devam eden çalışmaları yerinde değerlendiren Başkan Ekim, bağlantı yolunun tamamlanmasıyla birlikte bölgedeki trafik akışının önemli ölçüde rahatlayacağını ifade etti.

Başkan Ekim, ilçede devam eden ulaşım yatırımlarına desteklerinden dolayı Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’na teşekkür ederek şu ifadeleri kullandı:

“Pulathane Bulvarı ile Osmanbaba Kavşağı’nı birbirine bağlayacak bu önemli çalışmanın ilçemiz ulaşımına ciddi katkı sağlayacağına inanıyoruz. Projenin hayata geçirilmesinde desteklerini esirgemeyen Ulaştırma ve Altyapı Bakanımız Sayın Abdulkadir Uraloğlu’na teşekkür ediyorum. Karayolları Bölge Müdürlüğümüz ve yüklenici firma ekipleri sahada yoğun bir şekilde çalışmalarını sürdürüyor. İnşallah kısa süre içerisinde tamamlanarak hemşehrilerimizin hizmetine sunulacak.”

Yetkililer, bölgede sürdürülen çalışmaların planlanan program doğrultusunda hızla devam ettiğini ve bağlantı yolunun en kısa sürede tamamlanmasının hedeflendiğini belirtti.

Başkan Ekim Pulathane Bulvarı–Osmanbaba Kavşağı Bağlantı Yolu Çalışmasını Yerinde İnceledi

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!