1. Haberler
  2. Bölgesel
  3. BAŞKAN GENÇ: “BELEDİYELER ARASINDAKİ İŞ BİRLİĞİ GÜÇLENECEK”

BAŞKAN GENÇ: “BELEDİYELER ARASINDAKİ İŞ BİRLİĞİ GÜÇLENECEK”

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Doğu Karadeniz Belediyeler Birliği Encümen Toplantısı’na başkanlık etti.

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala


BAŞKAN GENÇ: “BELEDİYELER ARASINDAKİ İŞ BİRLİĞİ GÜÇLENECEK”

Başkan Genç, birlik toplantılarının amacına dikkat çekerek, “Doğu Karadeniz Belediyeler Birliği olarak, belediyeler arasındaki kurumsal iş birliğini güçlendirmeyi hedefliyoruz” dedi.

Doğu Karadeniz Belediyeler Birliği Encümen Toplantısı, Birlik Başkanı ve Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç başkanlığında gerçekleştirildi. Ortahisar Belediyesi Başkanlık makamında yapılan toplantıya; Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, Akçaabat Belediye Başkanı Osman Nuri Ekim, Gümüşhane Belediye Başkanı Vedat Soner Başer, Giresun Dereli Belediye Başkanı Kazım Zeki Şenlikoğlu, Rize İyidere Belediye Başkanı Saffet Mete ve Doğu Karadeniz Belediyeler Birliği Genel Sekreteri Mehmet Şentürk katıldı. 

İŞ BİRLİĞİ GÜÇLENECEK
Başkan Ahmet Metin Genç, toplantıda yaptığı konuşmada, “Ev sahipliği için Ortahisar Belediye Başkanımıza çok teşekkür ediyoruz. Doğu Karadeniz Belediyeler Birliği olarak hem belediyeler arasındaki kurumsal iş birliğini güçlendirmek, tecrübe paylaşımlarında bulunmak ve şehirlerimizin daha yaşanılabilir olması noktasında toplantılarımızı sürdürüyoruz. Toplantımızın hayırlara vesile olmasını diliyorum” dedi.

GÜZEL KARARLAR ALACAĞIZ
Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya ise şu ifadelere yer verdi: “Doğu Karadeniz Belediyeler Birliği üyesi belediye başkanlarımızı Ortahisar Belediyemizde ağırlamaktan dolayı çok mutlu olduğumu ifade etmek isterim. Daha önce biz onlara misafir olmuştuk şimdi onlar bizim misafirimiz. Doğu Karadeniz Belediyeler Birliği olarak bölgemize ve belediyelerimize ilişkin görüş alışverişinde bulunacağız, inşallah milletimizin ve memleketimizin hayrına güzel kararlar alacağız. Toplantımızın hayırlı olmasını diliyorum.” Birlik faaliyetlerinin değerlendirildiği, hazırlık bütçesinin görüşüldüğü toplantı, dilek ve temennilerin alınmasıyla sona erdi.

BAŞKAN GENÇ: “BELEDİYELER ARASINDAKİ İŞ BİRLİĞİ GÜÇLENECEK”

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!