1. Haberler
  2. Bölgesel
  3. BAŞKAN GENÇ’TEN REGAİP KANDİLİ’NDE KANDİL SİMİDİ İKRAMI

BAŞKAN GENÇ’TEN REGAİP KANDİLİ’NDE KANDİL SİMİDİ İKRAMI

Regaip Kandili dolayısıyla Hanife Hatun Camii’nde düzenlenen programa katılan Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç vatandaşlarla bir araya gelerek kandil simidi ikramında bulundu.

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala


BAŞKAN GENÇ’TEN REGAİP KANDİLİ’NDE KANDİL SİMİDİ İKRAMI

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Regaip Kandili dolayısıyla Hanife Hatun Camii’nde vatandaşlarla bir araya gelerek kandil simidi dağıttı. Yatsı namazının ardından gerçekleşen programda vatandaşlarla sohbet eden Başkan Genç, Regaip Kandili’ni tebrik ederek hayırlara vesile olması temennisinde bulundu.

MÜSTESNA GECELERDEN BİRİDİR
Başkan Genç yaptığı açıklamada, Regaip Kandili’nin manevi iklimine dikkat çekerek, “Regaip Kandili; rahmet, bereket ve mağfiretin kapılarının aralandığı müstesna gecelerden biridir. Bu mübarek gecelerin birlik, beraberlik ve kardeşlik bağlarımızı güçlendirmesini temenni ediyorum. Rabbim dualarımızı kabul eylesin. Tüm hemşehrilerimizin Regaip Kandili mübarek olsun” ifadelerini kullandı.

BAŞKAN GENÇ’TEN REGAİP KANDİLİ’NDE KANDİL SİMİDİ İKRAMI

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!