1. Haberler
  2. Siyaset
  3. Başkan Kaya: “Ekrem İmamoğlu’na yapılan haksızlık bütün Türkiye’yi birleştirdi”

Başkan Kaya: “Ekrem İmamoğlu’na yapılan haksızlık bütün Türkiye’yi birleştirdi”

“Türkiye’miz buradan çok güzel, yepyeni bir başlangıç yapacak, yepyeni bir sayfa açacaktır” 

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala


Başkan Kaya: “Ekrem İmamoğlu’na yapılan haksızlık bütün Türkiye’yi birleştirdi”

Ekrem İmamoğlu’na yapılan haksızlığın, her görüşten insanı birleştirdiğini belirten Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, “Bütün Türkiye, Ekrem İmamoğlu’na ve iradesine sahip çıkmak düşüncesiyle bir araya geliyor. Bu çok kıymetlidir. Asla umutsuz olmayacağız, Türkiye’miz buradan çok güzel, yepyeni bir başlangıç yapacak, yepyeni bir sayfa açacaktır” dedi.
Başkan Kaya, CHP’nin cumhurbaşkanı adayını belirlemek için yapılan ön seçimde eşi Tuba Kaya ile birlikte oyunu kullandı. Oy verme işlemi sonrasında gazetecilerin sorularını cevaplandıran Başkan Kaya, “Hiç kimse umutsuz olmasın, hiç kimse…

Başkan Kaya: “Ekrem İmamoğlu’na yapılan haksızlık bütün Türkiye’yi birleştirdi”

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!