1. Haberler
  2. Bölgesel
  3. BÜYÜKŞEHİR HENTBOL, LİGE BERABERLİKLE BAŞLADI

BÜYÜKŞEHİR HENTBOL, LİGE BERABERLİKLE BAŞLADI

Trabzon Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü, ligin ilk haftasında Spor Toto Spor Kulübü ile 41-41 berabere kalarak 1 puanın sahibi oldu.

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala


BÜYÜKŞEHİR HENTBOL, LİGE BERABERLİKLE BAŞLADI

Hentbol Süper Ligi’nde mücadele eden Trabzon Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü, ligin ilk haftasında Beşirli Spor Salonu’nda Spor Toto Spor Kulübü’nü ağırladı. Büyük çekişmeye sahne olan mücadelede bordo-mavili ekip, ilk yarıyı 22-17 önde bitirdi. Karşılaşmanın ikinci yarısında skor üstünlüğünü koruyamayan Trabzon ekibi, mücadeleyi 41-41 eşitlikle tamamladı. Alınan bu sonuçla Trabzon temsilcisi, Hentbol Süper Ligi’ne 1 puanla başlangıç yaptı.

BÜYÜKŞEHİR HENTBOL, LİGE BERABERLİKLE BAŞLADI

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!