1. Haberler
  2. Bölgesel
  3. BÜYÜKŞEHİR’İN TENİS TAKIMINDAN GURURLANDIRAN BAŞARI

BÜYÜKŞEHİR’İN TENİS TAKIMINDAN GURURLANDIRAN BAŞARI

Trabzon Büyükşehir Belediyespor Kulübü tenis takımı, Anadolu Yıldızlar Ligi’nde kadınlarda Türkiye birincisi, erkeklerde Türkiye ikincisi oldu. 

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala


BÜYÜKŞEHİR’İN TENİS TAKIMINDAN GURURLANDIRAN BAŞARI

Trabzon Büyükşehir Belediyespor Kulübü sporcuları, tüm branşlarda başarılarını sürdürüyor. Büyükşehir’in tenis takımı, Anadolu Yıldızlar Ligi’nde kadınlarda Türkiye birincisi, erkeklerde Türkiye ikincisi oldu. Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamada, Trabzon’u sporun her alanında ileriye taşımak için desteklerin ve çalışmaların sürdüğü vurgulandı. Açıklamada, “Sporcularımız, teniste büyük başarı gösterdiler. Şehrimizin her organizasyonda ve sporun her branşında dereceler elde etmesi göğsümüzü kabartıyor. Anadolu Yıldızlar Ligi’nde büyük başarı gösteren sporcularımızı ve emeği geçen herkesi tebrik ediyoruz” denildi.

BÜYÜKŞEHİR’İN TENİS TAKIMINDAN GURURLANDIRAN BAŞARI

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!