Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan,Trabzon Valiliğini ziyaret etti.
Valilik girişinde karşılanan Bakan Işıkhan, Şeref Defteri’ni imzaladı. Ardından Vali Tahir Şahin ile makamda bir araya gelerek ilimizde yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Nazik ziyaretleri ve kıymetli değerlendirmeleri için Sayın Bakanımıza teşekkür ediyoruz.





Yorumlar kapalı.