1. Haberler
  2. Eğitim
  3. İL EMNİYET MÜDÜRÜNDEN ÖĞRENCİLERE ZİYARET

İL EMNİYET MÜDÜRÜNDEN ÖĞRENCİLERE ZİYARET

RİZE-Türk Polis Teşkilatının 178. Kuruluş Yıldönümü kapsamında hazırlamış oldukları video ile İl Emniyet Müdürü Nurettin Gökduman’ı okullarına davet eden Çay İlkokulu 3-A sınıfı öğrencileri okulda bir araya geldi.

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala


İL EMNİYET MÜDÜRÜNDEN ÖĞRENCİLERE ZİYARET

İSMET KÖSOĞLU

Okul Müdürü Lokman Baynazoğlu ve Sınıf Öğretmeni Ahmet Topal’ ın öncülüğünde öğrenciler tarafından şiirler ve şarkılar eşliğinde karşılanan Emniyet Müdürüne öğrenciler tarafından çizilen “Polis, Polis Haftası ve İl Emniyet Müdürümüz” temalı resimler de takdim edildi. Bir süre öğrencilerle sohbet eden Emniyet Müdürü Nurettin Gökduman günün anısına istinaden hazırlanan hediyeleri kabul ederek öğrencilere de ikramlarda bulundu.

Ziyaret sonunda okul müdürü, sınıf öğretmeni ve öğrencilere teşekkür eden İl Emniyet Müdürü Nurettin Gökduman “Bu güzel davetten ötürü Türk Polis Teşkilatı adına öğrencilere ve okul yönetimine teşekkür ederim” dedi.

İL EMNİYET MÜDÜRÜNDEN ÖĞRENCİLERE ZİYARET

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!