1. Haberler
  2. Eğitim
  3. ÖĞRENCİLER BİLİM MERKEZİNİ ZİYARET ETTİ

ÖĞRENCİLER BİLİM MERKEZİNİ ZİYARET ETTİ

İKİZDERE-İkizdere’de öğrenciler Cumhuriyetin 100.yılı etkinlikleri kapsamında İlçedeki tüm ortaokul öğrencileri Trabzon’daki Bilim Merkezini ziyaret etti.

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala


ÖĞRENCİLER BİLİM MERKEZİNİ ZİYARET ETTİ

İSMET KÖSOĞLU

İkizdere Kaymakamlığı tarafından “Cumhuriyetimizin 100. Yılında Bilimi ve Bilgiyi Keşfediyorum” projesi kapsamında öğrenciler Trabzon Özdemir Bayraktar Bilim Merkezini ziyarete gönderildi. Kaymakam Mustafa Salih Bayram öğrencilere yönelik faaliyetleri her zaman desteklediklerini söyleyerek “Amacımız öğrencilerin, günlük olaylara bilimsel bir bakış açısıyla yaklaşabilme yönünde bir ufuk açmak, yaratıcı düşünebileceğini ve yaratıcı düşünme becerilerini geliştirebileceğini göstermek, kendi başlarına karar verebilen ve sorumluluk sahibi bireyler olmalarına katkı sağlamaktır. Bu projelerimiz devam edecektir” dedi.

Trabzon Özdemir Bayraktar Bilim Merkezini gezen öğrenciler gördükleri gelişme ve yeniliklere hayran kaldı.

ÖĞRENCİLER BİLİM MERKEZİNİ ZİYARET ETTİ

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!