1. Haberler
  2. Bölgesel
  3. Şavsat Belediye Başkanı Durmuş Aydın Ben işçilerin düşmanı değilim   ZİMMET SUÇU İŞLEMEM

Şavsat Belediye Başkanı Durmuş Aydın Ben işçilerin düşmanı değilim   ZİMMET SUÇU İŞLEMEM

İşten çıkarılan 30 işçi ile ilgili Şavsat Belediye Başkanı Durmuş Aydın'dan çarpıcı açıklamalar

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala


Şavsat  Belediye  Başkanı  Durmuş  Aydın  Ben işçilerin  düşmanı  değilim   ZİMMET  SUÇU  İŞLEMEM

Şavsat Belediyesinden İşten çıkarılan 30 işçinin hem hukuk mücadelesi hem de işlerini geri kazanma noktasındaki eylemleri devam ediyor 

İşten çıkarılan işçilerin bağlı olduğu sendika Şavsat Belediye Başkanı Durmuş Aydın için ” işçi düşmanı emek ve alın teri gaspı” yapıyor şeklinde eleştiride bulunurken eylemlere devam kararı aldı 

Şavsat Belediye Başkanı Durmuş Aydın ise bir önceki dönem Belediye Başkanının gider ayak belediyeye ihtiyaç dışı usulsüz bir şekilde işçi aldığını belirterek; ” Kimse kusura bakmasın ben kanunsuzluk yapamam.Yeni bir sözleşme yaparsam zimmet suçu işlerim.Bir önceki Belediye Başkanı gibi yapamam Beledimize ve Şavsat’a ihanet edemem. Konu yargıda bizim bu süreçte asla geri atma gibi bir durumumuz olamaz.Ben işçi düşmanı değil her zaman fikri görüşü ne olursa olsun işinin hakkını veren emekçiden yanayım” şeklinde konuştu

Şavsat Belediye Başkanı Durmuş Aydın Ben işçilerin düşmanı değilim   ZİMMET SUÇU İŞLEMEM

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!