1. Haberler
  2. Spor
  3. SEZONA BAŞLARKEN RİZESPOR

SEZONA BAŞLARKEN RİZESPOR

2025-26 sezonunun ilk maçında Süper Ligdeki tek temsilcimiz Ç. Rizespor Rize’de evinde oynadığı Göztepe maçından 3 gol yemesi hiç yakışık olmadı.

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala


SEZONA BAŞLARKEN RİZESPOR

İSMET KÖSOĞLU/Gazeteci Gözü İle

Oysa daha birkaç ay önce geçen sezon Mayıs ayında oynanan son maçında aynı sahada bu takım Göztepe’yi 6-3 mağlup etmişti.

İsimlere takılacak değilim.

Sezonun ilk maçındaki uyuşukluğun sebebi ne.

Erzurum’da kondisyon depolaması gereken takım yerlerde sürünüyor.

Önemsemediğimiz hazırlık maçlarında hiç galibiyet olmaması geleceğe işaret olabilir mi derken ilk lig maçında 3-0 lık hezimet şehire hiç yakışmadı.

Galibiyet için olması gereken golü atacak adam sahada göremedik, nasıl forvet ise topa vuramıyor şut çekemiyor, koşan yok.

Takım hazırlık döneminde hiç mi enerji toplamadı, yaptığı bütün maçlarını da kaybettiğini görüyoruz.

Bu hızla nereye varılır, bu hafta Alanya maçından puan alınamaz ise önümüzde çok daha zor maçlar var ve öncelikle moral iyi olmalı ki üç puanlar gelsin seyircide destek olsun.

Ligin henüz başı ama gevşememek lazım ,kendi evinde 3 puanları dağıtırsan dışardan alacağın puanlar ligde kalmaya yetmez.

SEZONA BAŞLARKEN RİZESPOR

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!