1. Haberler
  2. Eğitim
  3. “Trabzonspor gelecekte daha iyi olacak”

“Trabzonspor gelecekte daha iyi olacak”

Giray Bulak Trabzonspor'u değerlendirdi

featured
Google'da Abone Ol
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Balıkesirspor Baltok Teknik Direktörü Giray Bulak Trabzonspor’un Antalyaspor’u 4-1 mağlup ettiği karşılaşmayı değerlendirdi.

Trabzonspor’un geriye düşmesine rağmen çok pozitif oyun oynadığını ifade eden Giray Bulak, “Trabzonspor’u 90 dakika izledim çünkü benim takımım. İyi oynuyorlar, iyi pas yapıyorlar top ayakta kalıyor. Önde çok güçlü oyuncuları var. Genç oyuncuların görev üstlenmesi güzel. Dördüncü golü de genç oyuncunun atması bizi mutlu etti. Trabzonspor gelecekte bu kadroyla çok daha iyi işler yapacak” dedi.

“Trabzonspor gelecekte daha iyi olacak”
Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!