1. Haberler
  2. Ekonomi
  3. Trabzonspor yönetimi İstanbul’da toplandı

Trabzonspor yönetimi İstanbul’da toplandı

Trabzonspor yönetim kurulu İstanbul'da toplantı yaptı.

featured
Google'da Abone Ol
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Trabzonspor Türkiye Kupası çeyrek final maçına çıktı. Karşılaşmayı 3-1 kaybeden Bordo Mavililer kupadan elendi.

Trabzonspor Yönetim Kurulu ise Ümraniyespor karşılaşması öncesinde İstanbul’da bir toplantı gerçekleştirdi.

Toplantıda daha çok ekonomik konular görüşüldü. Bordo-mavili futbolculara gelecek hafta içerisinde ödeme yapılması yönünde karar alındı.

Trabzonspor yönetimi İstanbul’da toplandı
Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!