Vali Yıldırım KUGVA’nın Dayanışma Gecesine Katıldı
Trabzon Valisi Aziz Yıldırım, Karadeniz Üniversitesi Güçlendirme

Vakfı tarafından İstanbul’da organize edilen ve Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nun da teşrif ettiği “Birlik, Beraberlik ve Dayanışma Gecesi” programına katıldı.




Yorumlar kapalı.