1. Haberler
  2. Bölgesel
  3. Vali Yıldırım Personelle Bayramlaştı

Vali Yıldırım Personelle Bayramlaştı

Trabzon Valisi Aziz Yıldırım, Kurban Bayramı arefesinde Trabzon Valiliği bünyesinde görev yapan birim amirleri ve personelle bayramlaştı.

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala
Vali Yıldırım Personelle Bayramlaştı

Valilik binasında gerçekleşen bayramlaşma programında Vali Yıldırım, personelin bayramını kutlayarak, gösterdikleri özverili çalışmalar için teşekkür etti. 

Vali Yıldırım, tüm personele aileleriyle birlikte sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir bayram geçirmeleri temennisinde bulundu.

Vali Yıldırım Personelle Bayramlaştı

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!