1. Haberler
  2. Bölgesel
  3. Trabzon Şoförler ve Otomobilciler Odası genel kurulunda mevcut başkan yeniden yetkiyi aldı Ustalık dönemi

Trabzon Şoförler ve Otomobilciler Odası genel kurulunda mevcut başkan yeniden yetkiyi aldı Ustalık dönemi

BEYAZ PUSULA Trabzon Şoförler ve Otomobilciler Odası’nın 14. Olağan genel kurulu Abdullah Sevim’in divan başkanlığında gerçekleşti.

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala


Trabzon Şoförler ve Otomobilciler Odası genel kurulunda mevcut başkan yeniden yetkiyi aldı Ustalık dönemi

Oda tarihinde bir ilk olarak genel kurulda 5 adayın listeleri yarıştı. Bin 450 üyesi olan odada bin 150 delege oy kullandı. Kullanılan oyların 459’unu alan mevcut başkan Ömer Hakan Usta’nın beyaz listesi galip çıktı ve ustalık dönemi için yetki aldı. 

KAPILARI AŞINDIRDIK

Usta, “Esnafımızın tüm derdinde yanında olduk. Kolları sıvadık. Kapıları aşındırdık. Sorunları çözmeden geri dönmedik. Esnafımız en zor zamanda kimin yanında durduğunu çok iyi biliyor. Destekleri için esnafımıza çok teşekkür ediyorum” dedi.

Trabzon Şoförler ve Otomobilciler Odası genel kurulunda mevcut başkan yeniden yetkiyi aldı Ustalık dönemi

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!