1. Haberler
  2. Sağlık
  3. Turistler beyaza bürünmüş Sümela’ya ilgi gösteriyor

Turistler beyaza bürünmüş Sümela’ya ilgi gösteriyor

Johns Hopkins Üniversitesi'nden bilim insanlarının yaptığı bir araştırma, aşırı derecede tüketilen şekerin böbrek hastalıklarına neden olacağını ortaya koydu.

featured
Google'da Abone Ol
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

The Sun gazetesinde yer alan habere göre; tatlandırılmış içecekler ve az yağlı süte eklenen şekerin hastalıklara davetiye çıkardığı belirtildi. Uzmanlara göre; çok fazla şeker, kilo alımına ve yüksek tansiyona neden oluyor, bu da böbreklere stres uyguluyor. Daha sonra ise organın iflasına yol açıyor.

NHS (National Health Service – Ulusal Sağlık Hizmeti) ‘ye göre, İngiltere’de böbrek hastalığı nedeniyle yaklaşık 40.000 ila 45.000 erken ölüm gerçekleşiyor.

3,003 Afrikalı-Amerikalı kadın ve erkeğin araştırıldığı çalışma, daha önce sağlıklı olan insanları yaklaşık sekiz yıl takip ettikten sonra, yüzde 6’sında böbrek hastalığının geliştiğini ortaya koydu.

Uzmanlar, içecelerinde şeker kullananların daha fazla sağlık sorunuyla karşılaştıkları sonucuna vardı.

Turistler beyaza bürünmüş Sümela’ya ilgi gösteriyor
Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!