1. Haberler
  2. Bölgesel
  3. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan,Trabzon Valiliğini ziyaret etti.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan,Trabzon Valiliğini ziyaret etti.

Valilik girişinde karşılanan Bakan Işıkhan, Şeref Defteri’ni imzaladı. Ardından Vali Tahir Şahin ile makamda bir araya gelerek ilimizde yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala


Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan,Trabzon Valiliğini ziyaret etti.

Nazik ziyaretleri ve kıymetli değerlendirmeleri için Sayın Bakanımıza teşekkür ediyoruz.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan,Trabzon Valiliğini ziyaret etti.

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!