1. Haberler
  2. Dünya
  3. YAYLADA AÇ KALAN HAYVANLAR UNUTULMADI

YAYLADA AÇ KALAN HAYVANLAR UNUTULMADI

​​​​​​​Akçaabat Belediyesi ekipleri, yaylalarda yiyecek bulmakta zorlanan sahipsiz hayvanların imdadına yetişerek yaylalarda aç kalan hayvanlar için doğaya yiyecek bıraktı.

featured
Google'da Abone Ol
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Akçaabat Belediyesi ekipleri, yaylalarda yiyecek bulmakta zorlanan sahipsiz hayvanların imdadına yetişerek yaylalarda aç kalan hayvanlar için doğaya yiyecek bıraktı.

Kar yağışı sonrası yiyecek bulmakta zorlanan sokak hayvanlarının aç kalmaması için harekete geçen Akçaabat Belediyesi ekipleri, ilçe ve köy yollarının yanı sıra yaylalara ve ormanlık alanlara yiyecek bıraktılar.

Yaylalardaki olumsuz hava şartlarından dolayı hayvanların hayatlarını devam ettirebilmeler için özverili çalışmalara bulunulduğunu dile getiren Akçaabat Belediye Başkanı Şefik Türkmen, “Çevremizi doğamızı ve doğada yaşayan hayvanları korumalıyız bu bir insanlık görevidir. Doğadaki canlıların yaşaması ve doğal dengenin korunması açısından oldukça önemlidir.” dedi.

YAYLADA AÇ KALAN HAYVANLAR UNUTULMADI
Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!