1. Haberler
  2. Kültür
  3. ATÖLYE ÖĞRENCİLERİ OYUNUYLA SAHNE ALARAK SEYİRCİYLE BULUŞTU

ATÖLYE ÖĞRENCİLERİ OYUNUYLA SAHNE ALARAK SEYİRCİYLE BULUŞTU

 Giresun Belediye Şehir TiyatroSU bünyesinde eğitmen Erdoğan Cüneyt KAMANOĞLU önderliğinde sezon içi eğitim faaliyetlerini tamamlayan Oyunculuk Atölyesi öğrencileri ‘Salak Oğlum’ oyunu ile Vahit Sütlaş Sahnesinde boy göstererek seyircilerle buluştu.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

 Giresun Belediye Şehir TiyatroSU bünyesinde eğitmen Erdoğan Cüneyt KAMANOĞLU önderliğinde sezon içi eğitim faaliyetlerini tamamlayan Oyunculuk Atölyesi öğrencileri ‘Salak Oğlum’ oyunu ile Vahit Sütlaş Sahnesinde boy göstererek seyircilerle buluştu. Oyun bitiminde çiçek takdimi sunulan Oyunculuk Atölyesi adına oyunun yönetmeni, eğitmen Erdoğan Cüneyt KAMANOĞLU ve Tiyatro Müdürü Abdurrahman DEMİREL başta öğrencilerin aileleri olmak üzere seyircilere teşekkür ve şükranlarını sundu

HABER: GÖNÜL AYDIN

GİRESUN ORDU TEMSİLCİSİ

ATÖLYE ÖĞRENCİLERİ OYUNUYLA SAHNE ALARAK SEYİRCİYLE BULUŞTU

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!