RUHSATSIZ TABANCA ELE GEÇİRİLDİ
20.09.2021 günü saat 18:00 sıralarında Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince Beşirli Mahallesinde yapılan çalışmalarda;

Bir şahsın üzerinden, 1 adet ruhsatsız tabanca, tabancaya ait şarjör ve 7 adet fişek ele geçirilmiştir.
Trabzon halkımızın huzur ve sükununu etkin, “güvenli çevre ve huzurlu toplum” anlayışını sürdürülebilir kılmak amacıyla, suç ve suçlulara karşı yürütmekte olduğumuz kararlı mücadelemiz aralıksız devam edecektir.


Yorumlar kapalı.