1. Haberler
  2. Eğitim
  3. İl Milli Eğitim Müdürü Hızır AKTAŞ 2020-2021 Eğitim öğretim yılının Başlamasından Dolayı Mesaj Yamımladı

İl Milli Eğitim Müdürü Hızır AKTAŞ 2020-2021 Eğitim öğretim yılının Başlamasından Dolayı Mesaj Yamımladı

İl Milli Eğitim Müdürü Hızır AKTAŞ Sosyal Medya Hesabından Yayımladıgı Mesajında Salgın nedeniyle uzaktan eğitimle başladığımız 2020-2021 Eğitim öğretim yılının sevgili öğrencilerimize,öğretmenlerimize,eğitim yöneticilerimize ,çalışanlarımıza ve velilerimize hayırlı olmasını temenni ediyorum.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Bu yıl ilk kez okulla tanışacak olan öğrencilerimize ve aramıza yeni katılan meslektaşlarımıza başarılar diliyorum.İçinde bulunduğumuz bu salgın ortamından korunmak İçin maske, mesafe ve hijyen kurallarını hassasiyetle uygulayalım.
Yüz yüze,göz göze olarak gönülden gönüle sevgi ırmağı oluşturacağımız okulllarımızda buluşmak üzere…
Korona virüse karşı
Kendini koru
Kentini kurtar 

Daha Azını Gör

İl Milli Eğitim Müdürü Hızır AKTAŞ 2020-2021 Eğitim öğretim yılının Başlamasından Dolayı Mesaj Yamımladı

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!