1. Haberler
  2. Yaşam
  3. Vali Yıldırım Lösemi ve Engelli Gönüllüleri Derneğini Kabul Etti 

Vali Yıldırım Lösemi ve Engelli Gönüllüleri Derneğini Kabul Etti 

Trabzon Valisi Aziz Yıldırım, Lösemi ve Engelli Gönüllüleri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Melek Çakır ile yönetim kurulu üyelerini makamında kabul etti.

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala


Vali Yıldırım Lösemi ve Engelli Gönüllüleri Derneğini Kabul Etti 

Ziyarette Dernek Başkanı Melek Çakır, dernek faaliyetleri kapsamında yürütülen “Engelsiz Anneleri İstihdamla Buluşturuyoruz” projesi hakkında Vali Yıldırım’a bilgi verdi.

Vali Yıldırım Lösemi ve Engelli Gönüllüleri Derneğini Kabul Etti 

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!