1. Haberler
  2. Magazin
  3.  Alev Ateş Mor Narpın ! Kırmızılar içinde Mor Narpın!

 Alev Ateş Mor Narpın ! Kırmızılar içinde Mor Narpın!

Güzel sanatçı Mor Narpın ve Yeşil Adam art arda çıkardıkları şarkıları ve büyük ses getiren "Değmezmiş" şarkılarının yakaladığı başarısı  ile Sihirli Medya Ödül gecesinden "Yılın En İyi Çıkış yapan Klibi " ödülünün sahibi oldular. 

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala


 Alev Ateş Mor Narpın ! Kırmızılar içinde Mor Narpın!

Tayyar Işıksaçan ve Çiğdem Günal’ın sunumu ile İstanbul’da yer alan MBA okullarında yapılan Sihirli Medya ödülleri Aydilge gibi bir çok ünlü, oyuncu ve yazarın katılımı ile gerçekleşti.Yeni şarkıları “Değmezmiş ” ilk ödülünü aldı. Kırmızı renkli elbisesi ile alev ateş olan Mor Narpın , güzelliği ile gecede büyük dikkat çekti. Mor Narpın ve Yeşil Adam Kendileri ile resim çekilmek isteyen davetlileri  kırmadılar ve geceye katılan ünlüler ile sohbet ettiler.

 Alev Ateş Mor Narpın ! Kırmızılar içinde Mor Narpın!

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!