1. Haberler
  2. Gündem
  3. Teleferiği AKP’li Başkan Türel yapmış başbakan Yıldırım açmış.

Teleferiği AKP’li Başkan Türel yapmış başbakan Yıldırım açmış.

Antalya’da bir kişinin ölümü yedi kişinin yaralanmasına sebep olan Teleferik 2017 yılında Ak partili Büyükşehir Belediye başkanı Menderes türel tarafından çok ucuz fiyatlara mal edilmiş

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala


Teleferiği AKP’li Başkan Türel yapmış başbakan Yıldırım açmış.

Başbakan Ak Parti Genel başkanı Binali Yıldırım tarafından muhteşem bir törenle hizmete açmış,Kışın daha da ilginci teleferiği aylık standart olarak sanayi ve teknoloji bakanlığı kontrol etmek zorundaymış ihmaller zinciri kazanın en büyük sebebi olarak görülüyor.

Teleferiği AKP’li Başkan Türel yapmış başbakan Yıldırım açmış.

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!