1. Haberler
  2. Spor
  3. BÜYÜKŞEHİR MASA TENİSİNDE ŞAMPİYON

BÜYÜKŞEHİR MASA TENİSİNDE ŞAMPİYON

Trabzon Büyükşehir Belediyespor Takımı, Türkiye Masa Tenisi Federasyonu tarafından düzenlenen Masa Tenisi İl Şampiyonası’nı birincilikle tamamladı.

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala


BÜYÜKŞEHİR MASA TENİSİNDE ŞAMPİYON

Türkiye Masa Tenisi Federasyonu’nun organize ettiği, Trabzon Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Masa Tenisi İl Temsilciliği ile Trabzon Büyükşehir Belediyesi iş birliğinde düzenlenen kurum ve kuruluşlar arası Masa Tenisi İl Şampiyonası sona erdi. Turnuvada Trabzon Büyükşehir Belediyespor Takımı oyuncuları Muhammet Altınel, Nurettin Akyüz ve Sefa Keleş üstün performans sergileyerek şampiyonluğa ulaştı. Trabzon Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamada, “Sporu her yaşta ve her branşta desteklemeye devam edeceğiz. Şampiyon takımımızı yürekten kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz” denildi.

BÜYÜKŞEHİR MASA TENİSİNDE ŞAMPİYON

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!