DEV – EMEKLİ-SEN FINDIK ÜRETİCİSİNİN YANINDA YER ALDI
Bugün Beşikdüzü ilçemizde Emek ve Demokrasi platformunun düzenlediği Fındığına, Doğana ve Demokrasiye Sahip Çık yürüyüş ve mitinge

DEV – EMEKLİ-SEN olarak katıldık Fındık üreticisinin emeğinin hiçe sayılmasına doğamızın ve yaşam alanlarımızın sermayeye peşkeş çekilmesine demokrasinin yok sayılmasına karşı bütün STK larla birlikte sesimizi yükselttik
Yaşasın Örgütlü Mücadelemiz
Yaşasın DİSK /DEV EMEKLİ-SEN
Kurtuluş yok tek başına
Ya hep beraber
Ya hiç birimiz







Yorumlar kapalı.