1. Haberler
  2. Teknoloji
  3. Belediyelerin 7 gün 24 saat çalışma genelgesi gönderildi!

Belediyelerin 7 gün 24 saat çalışma genelgesi gönderildi!

Çevre ve Şehircilik Bakanı Kurum imzasıyla yayımlanan, belediyelerin 7 gün 24 saat esasına göre hizmet vermesine ilişkin genelge 81 ile gönderildi.

featured
Google'da Abone Ol
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum, belediyelerin 24 saat esasına göre çalışması için genelge yayımladı.

Genelgeye göre belediyeler 7 gün 24 saat boyunca vatandaşlara hizmet verecek, belediyelerde personel bulundurulacak.

Belediyelerin 7 gün 24 saat çalışma genelgesi gönderildi!
Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!