Genç, Tıp Bayramı’nı kutladı
Ortahisar Belediye Başkanı Av Ahmet Metin Genç, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Paylaş

Ortahisar Belediye Başkanı Av Ahmet Metin Genç, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Daha fazla gösterilecek yazı bulunamadı!
Tekrar deneyiniz.
Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!
