BAŞKAN KAYA: “2 YILLIK SÜREÇTE, BİR ‘ORTAHİSAR MARKASI’ YARATTIK”
Ortahisar Belediye Başkanı Ahmet Kaya, ‘Ortahisar’da 2025’ adlı programda Trabzon ve Ortahisar’a hizmet eden belediye personeline teşekkür ederek, “İki yıllık süreçte bir Ortahisar markası yarattık.

