1. Haberler
  2. Spor
  3. BÜYÜKŞEHİR’DEN GOL YAĞMURU

BÜYÜKŞEHİR’DEN GOL YAĞMURU

Türkiye Ampute Futbol Süper Ligi’nde şampiyonluk mücadelesi veren Trabzon Büyükşehir Belediyesi Ampute Futbol Takımı evinde ağırladığı ODTÜ Teknokent Spor Kulübü’nü 9-0’lık skorla geçerek taraftarlarını coşturdu.

Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala


BÜYÜKŞEHİR’DEN GOL YAĞMURU

Türkiye Ampute Futbol Süper Ligi’nde şampiyonluk mücadelesi veren Trabzon Büyükşehir Belediyesi Ampute Futbol Takımı, ligin 9. haftasında evinde ODTÜ Teknokent Spor Kulübü ile karşı karşıya geldi. Maça hızlı başlayan bordo-mavililer, golleri ardı ardına buldu. 4’üncü dakikada Mahmoud Tawfik (2), ile perdeyi açan bordo-mavililerin diğer gollerini ise Arda Doğan (3), Joadas Chiquete, Sayim Güneş, Sulambek Mutaev, Jose Jamba kaydetti. 9-0’lık skorla taraftarlarını coşturan Trabzon Büyükşehir Belediyesi Ampute Futbol Takımı puanını 20’ye yükselterek şampiyonluk iddiasını sürdürdü.

BÜYÜKŞEHİR’DEN GOL YAĞMURU

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!