1. Haberler
  2. Trabzon
  3. Trabzonspor tek yenilgiyle kupaya veda etti

Trabzonspor tek yenilgiyle kupaya veda etti

Bordo mavililer Türkiye Kupası'nda bu sezon bir kez yenildi ve elendi

featured
Google'da Abone Ol
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Türkiye Kupası’na bu sezon 4. tur aşamasından itibaren katılan Trabzonspor, çıktığı 7 maçta tek yenilgi aldı. O da Ümraniyespor’a karşı.

4. turda Bugsaş’ı 2-0 yenen, 5. turda Sivas Belediye ilk maçta 2-2 berabere kalıp, ikincisini 5-0 kazanan Bordo-Mavililer, son 16’da ise Balıkesirspor’u her iki karşılaşmada devirmişti.

Ümraniye ile Trabzon’da yenişemeyen Fırtına’da, kupadaki ilk yenilgisini rövanş mücadelesinde deplasmanda aldı ve yarı final şansını yitirdi.  

Trabzonspor tek yenilgiyle kupaya veda etti
Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!