1. Haberler
  2. Trabzon
  3. ANZER İSMİ İSTİSMAR EDENLER ŞİKÂYET EDİLDİ

ANZER İSMİ İSTİSMAR EDENLER ŞİKÂYET EDİLDİ

ANZER BAL KOOPERATİF BAŞKANI OSMAN CİVELEK’ANZER MACUNUMUZ YOK. BU TV. LERİ RTÜK’E ŞİKÂYET ETTİK’DEDİ.

featured
Google'da Abone Ol
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

İKİZDERE-Dünyanın en değerli ve şifalı balı olan Anzer Balı isminin kullanılması RTÜK’e şikâyet edildi.

İkizdere Anzer Ballıköy Kooperatif Başkanı Osman Civelek Anzer Balı ve isminin istismar edildiğini söyleyerek bir açıklamada bulundu. Başkan Civelek’in açıklaması şöyle ’Son günlerde bazı Televizyon kanallarında reklamı yapılan Anzer macunu ve Anzer Ballı macunların dünyaca ünlü Anzer Balımızla hiç alakası olmadığı ve ismimizi kullanarak halkı yanıltmak suretiyle haksız kazanç elde ettikleri aşikârdır. Konuyu Rize eski vekili Sn. Hasan Karal beyefendiye anlatarak RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin’e ulaştırdık ve en kısa zamanda bu kanallarla ilgili yaptırımların sözünü aldık. Diğer taraftan avukatımız hukuki haklarımızın korunması için gerekli işlemleri başlatmış bulunmaktadır. Anzer isminin istismarını önlemek için yardımcı olan eski Vekilimiz Hasan Karal’a da teşekkür ediyoruz. Anzer Balımızdan böyle bir macun vs. başka ürün üretilmiyor, Herkesin bunu bilmesini istiyoruz’ dedi.

İSMET KÖSOĞLU

ANZER İSMİ İSTİSMAR EDENLER ŞİKÂYET EDİLDİ

Yorumlar kapalı.

Giriş Yap

Haberim Hamsi | Trabzon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!